Huse telefon - crosetate

In urma cu un an creasem cateva huse pentru telefon, crosetate din fir Anchor Artistic Metalic cu sute de margelute colorate si o gentuta din matase rosie cu margelute.  Aveam in plan sa realizez mai multe, dar abia acum le-a venit randul. Am facut si variante simple, fara margelute, am utilizat si alte fire textile si iata ce am realizat pana acum:

1. Gentuta din fir Anchor Artistic Metalic negru cu margelute verzi si nasture vintage, din colectia mostenita de la bunica mea.






 Gentuta este de dimensiuni mici, aproximativ 15x15 cm.

2. Husa din fir de bumbac alb mercerizat, cu margelute transparente cu irizatii.





3.  Husa telefon din fir de matase rasucita albastru:


 
 
4. Husa telefon din fir Baby, in nuante de bej si bleu. Aceasta husa, foarte placuta la atingere, are si o poveste interesanta: la targ, unul din vizitatori s-a oprit si a studiat intregul stand. Foarte atent (am observat la targuri ca barbatii sunt mult mai atenti si analizeaza mult mai mult fiecare piesa de bijuterie sau accesoriu), a zambit instant in momentul in care i s-au oprit privirile asupra acestei huse. In acel moment s-a intors spre mine, felicitandu-ma pentru inspiratie, idei, munca si mai ales pentru dragostea si placerea pe care le pun in ceea ce fac, spunandu-mi ca mai ales aceasta husa ii aduce aminte de bunica lui, de caldura ei si de romantismul zilelor petrecute la tara. Ma bucura enorm faptul ca lumea percepe ideile si sentimentele ce le pun in fiecare piesa si mai ales ca ele trezesc in ei sentimente, amintiri, sperante si visuri. Cred ca aceasta este cea mai mare rasplata pe care o poate primi orice creator si ma bucur si multumesc ca am parte de ea.

5. Husa crosetata din fir Anchor Artistic Metalic rosu :



6. Husa telefon crosetata din fir de bumbac alb mercerizat si margelute dispuse in degrade, in nuante de alb transparent cu irizatii, alb sidefat, roz pal sidefat, roz transparent cu interior argintiu, roz piersica sidefat, si roz intens cu irizatii.


7. Husa telefon crosetata din fir de bumbac mercerizat alb, cu margelute transparente cu miez negru.



8. Husa telefon crosetata din fir de bumbac metalizat auriu si margelute verzi:


Mai urmeaza in viitorul foarte apropiat si alte variante, pana atunci va salut cu drag si astept feedbackurile voastre in ceea ce le priveste.
Share this :

3 comentarii:

marul spunea...

:) pentru domnisoarele cochete ...

stephanie333 spunea...

sunt foarte frumoase, imi plac tare mult! sper sa ai succes cu ele si cu tot ceea ce faci!!! numai bine!

Las Creaciones de Boricua spunea...

Very pretty!!!!!! great work!!!