Quickies

Pentru ca zilele astea am stat mai mult in pat, incercand sa recuperez dupa ultima perioada, nu am avut inspiratie nici macar pentru a scrie cateva cuvinte pe blog. Insa astazi, va voi spune pe scurt ultimele intamplari si noutati.
Sa incepem cu targul: Cum a fost? Intr-un cuvant bine! :D
Mai putin ploaia de duminica dimineata si echipa de la Prima Tv care au cautat doar chilipiruri, s-au axat doar pe ideea de ieftin, negociere, criza ...Eh, asta e , pana la urma important este ca targul a fost mediatizat si la tv, atat de Prima Tv cat si de Kanal D. Reportajul de la Kanal D prezinta intr-o lumina mai buna targul, ideea de handmade, mergand pe ideea de unic si original, imaginatie si creativitate !
Pe de alta parte, o reprezentata a site-ului pentru femei Amelie a fost si ea prezenta la targ, articolul neintarziind sa apara (impreuna cu 2 imagini ale standului meu :D)

Imaginile le-am facut abia duminica, chiar dupa ce incepusem deja sa strang, dar mi-am amintit si de pozici!
Standul meu:

Fetele de la Badaboom Creations - super fete si foarte talentate!

Si fetele artiste, cu standul plin numai de frumuseti, care ai de care mai frumoase si mai atragatoare - de la bijuterici pana la tablouri si vase de sticla pictate,felicitari si papusele dragalase (cele de care va povesteam data trecuta nu au mai venit la targ, dar le-am gasit online) :p

Apoi, ar mai fi cateva noutati in materie de bijuterici, dar astazi va las tot cu previzualizar, restul in urmatoarele zile, mai pe larg . Mai ales ca acum ma duc sa experiementez o tehnica noua, un domeniu nou (sau mai vechi as putea totusi spune, am mai cochetat si inainte cu asa ceva, insa ceea ce fac astazi este chiar  nou) si sper sa-mi si iasa asa cum imi imaginez :p

 Si mascota noastra - cea mai simpatica si dragalasa caracatita, care ma face mereu sa zambesc atunci cand o vad ! nici nu stiu cum s-o numesc... voi ce spuneti?
Share this :

5 comentarii:

Las Creaciones de Boricua spunea...

Wow!!!!!!! looks great!!!!!!!

ruxypixy spunea...

Eu ma gandesc sa ii zici caracatita Paul...si sper sa iti prezica numai succese la targuri si cat mai multe vanzari

ruxypixy spunea...

Eu ma gandesc sa ii zici caracatita Paul...si sper sa iti prezica numai succese la targuri si cat mai multe vanzari

ruxypixy spunea...

Eu ma gandesc sa ii zici caracatita Paul...si sper sa iti prezica numai succese la targuri si cat mai multe vanzari

Ioana Gaspar spunea...

frumoase creatii, motiv pt care am si adaugat banner'ul blogului tau de mai bine de trei saptamani pe blog'ul meu!!! esti interesata de un schimb de bannere? al meu il gasesti direct pe blog. pup !