De la suflet la suflet creator!

Va spuneam zilele trecute de concursul de pe Breslo cu tema Bridal: ei bine l-am castigat! De fapt nu eu, colierul si povestea lui au facut totul!

Apropo de colier, am primit aseara mail de la Cristina care este foaret incantata de el si imi spune ca este exact cum si-a dorit! Nici nu as putea sa vreau mai mult, sunt extrem de fericita! E tot ce-si poate dori un artist!
Multumirea ei face si mai frumos premiul castigat, realizat de VintageSiActual!, un bolero superb cu brosa asortata si inca o brosa crosetata!








Tot ieri am ales tema pentru urmatorucl concurs: bineinteles, caracteristic mie, ceva cu si de suflet! Este vorba despre o lucrare pe care noi o cream si o dedicam artistului nostru preferat, de pe Breslo, ca de la suflet la suflet creator! Daca sunt mai multi si timpul permite, cu atat mai bine! Mai multa dragoste si admiratie impartasita! Abia astept sa vad ce va fi, i-am provocat sa dea tot ce au mai bun din ei! Sunt sigura ca asa va fi, sunt artisti extraordinari! Va tin la curent si daca aveti cont pe Breslo va invit sa participati si voi  si /sau sa votati! Daca inca nu aveti, nu e problema! Va puteti face acum si la editia viitoare va puteti implica si voi!
Share this :

3 comentarii:

Special Koko spunea...

doamne, e superb :| ♥

Andra Marasteanu spunea...

Nu?!? Abia astept sa-l primesc! Si sa-l port :D deja l-am programat pentru o ocazie speciala :p

FB Ronnie spunea...

Felicitari pentru castigarea concursului. Creatia ta e minunata, intradevar.