Printre picaturi: ce-am mai creat in ultima vreme!

Timpul este intr-adevar pretios, asta e concluzia la care am ajuns in ultimele luni! Incerc sa ma impart intre multele activitati, dar este exrem de greu sa le acorzi atentia cuvenita tuturor!
Pe primul plan sunt job-ul, invatatul si bijuteriile (care din fericire uneori se intalnesc, salvand enorm de mult timp) si asta pentru ca imi ocupa o parte considerabila din timp. Bijuterii am realizat in mai toate zilele din ultima perioada, insa timp pentru fotografii n-am mai gasit asa cum mi-am dorit. De aceea, multe din bijuterii (care si-au gasit si "purtatoare" ) au ramas nepozate. Totusi, am reusit sa mai strang cateva fotografii (unele mai reusite, altele mai putin - tot din lipsa de timp) a catorva din ultimele realizari :)
Saptamana viitoare, voi reveni cu noutati... de sezon! Lucrez la cateva bijuterii dar si decoratiuni de Craciun ce nu vor mai scapa nefotografiate! Pentru ca ar fi chiar pacat sa nu le impartasesc si cu voi ;)

Pana atunci, va doresc spor in toate si numai bucurii!

1. Flori pentru Mihaela - o fata draguta cu o comanda speciala de multe flori - ideile mi-au fost prezentate, eu le-am pus in practica => o colaborare frumoasa!






2. Alte flori :








3. Inele :







4. Scoici din perle - un set care in sfarsit a ajuns la persoana deosebita pentru care a fost realizat! Sper sa il poarte cu placere!





5. Un ingeras realizat pentru o minunatie de ingeras, care peste o luna va implini un anisor! Ingerasul a fost facut mai de mult, in urma cu mai bine de 6 luni, cu ocazia botezului celui mic, dar am ratacit poza! Ideea ingerasului nu imi apartine, schema fiind a unei creatoare din America si voi reveni cu link-ul catre original indata ce il gasesc!



6. Si nu in ultimul rand, un preview al unui colier special, parte a colectiei "Gradinile Suspendate", despre care va voi vorbi in detaliu intr-un post viitor!

Share this :

Un comentariu:

Mar spunea...

Preciosos los anillos.
Besos